Az év utolsó hónapjai közelednek, és bár lehet, hogy a termékeid nem kapcsolódnak közvetlenül az ajándékszezonhoz, a vásárlási kedv ilyenkor folyamatosan növekszik. Ahhoz, hogy sikeresen bevond a követőidet, fontos, hogy rendszeresen posztolj és mindig releváns tartalmakat kínálj nekik.
Inspirációra van szükséged?
Összegyűjtöttünk néhány fontos világnapot és emléknapot októberből, amelyekhez könnyedén kapcsolhatod a termékeidet vagy szolgáltatásaidat. Nézzük, hogyan tudsz ezekhez a napokhoz illeszkedő posztokat készíteni, hogy érzelmi kapcsolatot építs ki a közönségeddel.
Októberi világnapok és emléknapok
Október 1. – A Zene Világnapja
Ha zenei témájú termékeid vannak (például hangszórók, fülhallgatók), használd ki ezt a napot, hogy kiemeld őket. Szolgáltatásodban zene is szerepel? Például masszázs közben választható zene? Mutasd be ezt a lehetőséget is, és kapcsolj hozzá egy kellemes zenei élményt.
Október első szerdája – Pénzügyi tervezés világnapja
Pénzügyi tanácsadó vagy? Ez a nap tökéletes alkalom arra, hogy megoszd a követőiddel, hogyan tervezhetik meg pénzügyeiket hatékonyan, különösen a közelgő ünnepi szezon előtt. Praktikus tippeket adhatsz költségvetés-tervezéshez vagy befektetési ötleteket az év végére.
Október első péntekje – Mosoly világnapja
Egy kis vidámság sosem árt! Ossz meg olyan tartalmat, ami garantáltan mosolyt csal az arcokra. Van olyan terméked vagy szolgáltatásod, amely örömet és boldogságot hoz? Ezen a napon érdemes ezt kiemelni. Például: „Mi az, ami biztosan mosolyt csal az arcodra? Nézd meg ezt a boldogságot hozó ajánlatot!”
Október 4. – Az Állatok Világnapja
Ha üzleted kisállatbarát, ez az alkalom kiváló lehetőség arra, hogy tudasd a vásárlóiddal. Posztold ki, hogy az ügyfelek magukkal hozhatják kis kedvenceiket, ami segít kiemelni, hogy figyelmes és rugalmas vagy.
Október 9. – A Magyar Fürdőkultúra Napja
Turizmus vagy szálláskiadás a tevékenységi köröd? Emeld ki wellness szolgáltatásaidat, mint például a szaunát, jacuzzit vagy fürdőt. Ha inkább lakásfelújítással foglalkozol, javasolj penészálló vagy vízálló festékeket otthoni fürdőszobákba, hogy a wellness élmény akár otthon is elérhető legyen.
Október első hétfője – Építészek Világnapja
Lakberendezési vagy építőipari szolgáltatásokat kínálsz? Mutasd be az egyedi projekteket, amikben részt vettél, vagy ossz meg lakberendezési ötleteket. Kapcsold össze a színeket és a dizájnt az építészettel, és mutasd meg, hogyan hozhatod ki a maximumot a terekből.
Október 10. – A Lelki Egészség Világnapja
Ha a terméked vagy szolgáltatásod hozzájárul az emberek lelki jólétéhez – például relaxáció, szépségápolás vagy otthonszépítés formájában –, ne habozz megosztani ezt a követőiddel. Mesélj arról, hogyan segít terméked jobb közérzetet teremteni.
Október 15. – Az Ölelés Világnapja
Egy ölelés mindent megold! Ezen a napon indíts nyereményjátékot, vagy adj egy apró ajándékot a vásárlóidnak. Például: „🤗 Adj ma egy apró ajándékot a vásárlóidnak – akár virtuálisan egy ölelés formájában.”
Október 21. – Földünkért Világnap
Ez a nap tökéletes alkalom arra, hogy bemutasd, milyen lépéseket tesz a vállalkozásod a bolygó védelméért. Posztolj környezetbarát csomagolásokról, fenntartható termékekről vagy újrahasznosítási programjaidról.
Október 23. – Az 1956-os Forradalom Ünnepe
Fizikai üzleted van? Ez a nap valószínűleg érinti a nyitvatartásodat, ezért ne felejtsd el időben tájékoztatni a vásárlóidat a változásokról.
Október 29. – A Stroke Világnapja
Ha egészségügyi szolgáltatásokat kínálsz, használd ezt a napot, hogy felhívd a figyelmet a stroke megelőzésére. Megoszthatsz információkat a tünetekről, vagy tippeket adhatsz a megelőzéshez.
Október 31. – Halloween
Halloween szinte kötelező alkalom a játékos, szórakoztató posztokra! 🎃 Indíts „Rémisztően jó ajánlatokat” bemutató kampányt, vagy találj ki kreatív nyereményjátékot, hogy bevond a közösségedet.
Ne feledkezz meg a hosszú hétvégéről!
Bár novemberbe nyúlik, érdemes már most kommunikálnod a november 1-i (péntek) hosszú hétvége nyitvatartási rendjét. Készülj fel időben, nehogy vásárlóid lemaradjanak valamiről! November 1-3. három napos ünnep lesz – tudasd velük, mire számíthatnak!
Használd ki ezeket az ötleteket, hogy bevond követőidet, és növeld az érzelmi kapcsolatot a közönségeddel. Sok sikert az októberi posztokhoz!