Légy a hírcsatorna csúcsán ezzel a 12 ingyen letölthető sztorival

Légy a hírcsatorna csúcsán ezzel a 12 ingyen letölthető sztorival

Érdemes használnod az Instagram / Facebook / TikTok sztorit? Nézzük meg, mit mondanak a számok!

Az Instagram adatai szerint a márkák és cégek számára készített sztorik átlagosan 15-25% -kal nagyobb elérési arányt mutatnak, mint a hagyományos bejegyzések.

A Facebook adatai szerint a vállalatok és márkák számára készített sztorik heti 62 millió megtekintést generálnak.

A TikTok Stories, saját elemzése szerint,  a közösségépítés új módját kínálja, amely növeli az elköteleződést és erősíti a közösséget a rajongók között.

Milyen a jó sztori és mire jó?

A sztorik lehetőséget kínálnak arra, hogy a márkák és vállalkozások bemutassák a termékeiket és szolgáltatásaikat, az életüket és munkájukat, a véleményüket,  valamint a márka mögött álló embereket és történeteket. Az ilyen típusú tartalmak erősíthetik a márka imázsát, növelhetik az elköteleződést és hűséget, és elősegíthetik a követőkkel való közvetlen kapcsolatot.

A következő típusú sztorik lehetnek vonzóak a márkák és vállalkozások számára:

        • Kulisszatitkok - Növeld az elköteleződést
        • Termékbejelentések és promóciók - Erősítsd a márka imázsát
        • Háttértörténetek - Fokozd a lojalitást
        • Hasznos tippek - Edukáld közösséget
        • Kérdések feltétele - Teremts kapcsolatot követőiddel. A kérdések megválaszolása szintén lehetőséget nyújt arra, hogy a márkád személyesebbé váljon és jobban megértsd a közönséged igényeit és érdekeit.
        • Idézetek - Inspiráld az olvasókat és generálj megosztást. Mutasd meg, hogy (én)márkád, vállalkozásod, értékei hasonlóak a követőid értékeihez. Az idézetek használata is hatékony módszer lehet arra, hogy a márkád személyesebbé váljon és empatikusabbá tegye a közönséged számára. 

Ezért is nagyon fontos, hogy a cégek felismerjék a sztorik erejét, és kihasználják annak lehetőségeit a közösségi média felületein. A sztorik lehetővé teszik a cégek számára, hogy személyesebbé váljanak az emberek számára, és jobban kapcsolódjanak az ügyfeleikhez. 

Szintén fontos, hogy rendszeresen töltsünk fel sztorikat, mert a felhasználók folyamatosan frissítik a hírcsatornájukat, és azok a márkák, amelyek gyakran jelennek meg a sztorikban, magasabb szinten tudják tartani a figyelmet a követőik körében. 

Nézzünk konkrét példákat!

Sőt tölts le ingyen 12 virális sztorit, ami tartalmaz 7 idézetet, 2 kérdést és 3 melyiket választanád típusú sztorit, és oszd meg Facebook, Instagram, TikTok üzleti oldaladon! Kattints ide!

 

A MI TIPPÜNK: 

A sztori sablonok feltöltésénél használd a Canvánál az animációt, elemeket, matrciákat, akár hangot is adhatsz hozzá, ha közvetlenül Instagramra, TikTok-ra töltöd fel, használd az interaktív funkciót, effektusokat és adj hozzá zenét is, ami segít felkelteni a követőid figyelmét. Garantált siker!

Vissza a blogba