Érdemes használnod az Instagram / Facebook / TikTok sztorit? Nézzük meg, mit mondanak a számok!
Az Instagram adatai szerint a márkák és cégek számára készített sztorik átlagosan 15-25% -kal nagyobb elérési arányt mutatnak, mint a hagyományos bejegyzések.
A Facebook adatai szerint a vállalatok és márkák számára készített sztorik heti 62 millió megtekintést generálnak.
A TikTok Stories, saját elemzése szerint, a közösségépítés új módját kínálja, amely növeli az elköteleződést és erősíti a közösséget a rajongók között.
Milyen a jó sztori és mire jó?
A sztorik lehetőséget kínálnak arra, hogy a márkák és vállalkozások bemutassák a termékeiket és szolgáltatásaikat, az életüket és munkájukat, a véleményüket, valamint a márka mögött álló embereket és történeteket. Az ilyen típusú tartalmak erősíthetik a márka imázsát, növelhetik az elköteleződést és hűséget, és elősegíthetik a követőkkel való közvetlen kapcsolatot.
A következő típusú sztorik lehetnek vonzóak a márkák és vállalkozások számára:
- Kulisszatitkok - Növeld az elköteleződést
- Termékbejelentések és promóciók - Erősítsd a márka imázsát
- Háttértörténetek - Fokozd a lojalitást
- Hasznos tippek - Edukáld közösséget
- Kérdések feltétele - Teremts kapcsolatot követőiddel. A kérdések megválaszolása szintén lehetőséget nyújt arra, hogy a márkád személyesebbé váljon és jobban megértsd a közönséged igényeit és érdekeit.
- Idézetek - Inspiráld az olvasókat és generálj megosztást. Mutasd meg, hogy (én)márkád, vállalkozásod, értékei hasonlóak a követőid értékeihez. Az idézetek használata is hatékony módszer lehet arra, hogy a márkád személyesebbé váljon és empatikusabbá tegye a közönséged számára.
Ezért is nagyon fontos, hogy a cégek felismerjék a sztorik erejét, és kihasználják annak lehetőségeit a közösségi média felületein. A sztorik lehetővé teszik a cégek számára, hogy személyesebbé váljanak az emberek számára, és jobban kapcsolódjanak az ügyfeleikhez.
Szintén fontos, hogy rendszeresen töltsünk fel sztorikat, mert a felhasználók folyamatosan frissítik a hírcsatornájukat, és azok a márkák, amelyek gyakran jelennek meg a sztorikban, magasabb szinten tudják tartani a figyelmet a követőik körében.
Nézzünk konkrét példákat!
Sőt tölts le ingyen 12 virális sztorit, ami tartalmaz 7 idézetet, 2 kérdést és 3 melyiket választanád típusú sztorit, és oszd meg Facebook, Instagram, TikTok üzleti oldaladon! Kattints ide!
A MI TIPPÜNK:
A sztori sablonok feltöltésénél használd a Canvánál az animációt, elemeket, matrciákat, akár hangot is adhatsz hozzá, ha közvetlenül Instagramra, TikTok-ra töltöd fel, használd az interaktív funkciót, effektusokat és adj hozzá zenét is, ami segít felkelteni a követőid figyelmét. Garantált siker!