Garantáltan megállítja a követőidet a görgetésben!
Először is úgy kezdeném, hogy most, a jelenlegi helyzetben (válság, infláció, háború, energiaárak és még sorolhatnám) nagyobb szükség van RÁD mint hinnéd.
Igen, jól értetted, rád, egy hozzáértő, szakmailag felkészült pénzügyi tanácsadóra, aki segít a pénzügyekben kevésbé jártas embereknek az életük, pénzügyeik, vállalkozásuk menedzselésében, az anyagi biztonságuk megteremtésében, megerősítésében, a recesszióra való felkészülésben, válságálló pénzügyi rendszert felépítésében, továbbá abban, hogy a megkeresett pénz meg is maradjon, sőt gyarapodjon.
Kanyarodjunk vissza egy kicsit a marketinghez, az online megjelenéshez. Az egyik kedvenc idézetem így szól:
Nem elég jónak lenni. Jónak is kell látszani.
Hiszen mit ér mindez a tudás, pénzügyi ismeret, szakmai háttér, ha nincs kivel megosztani, nem ismernek, nem tudnak rólad.
Hiába is tagadjuk, a közösségi megjelenés életünk részévé vált és az egyik legnagyszerűbb módja annak, hogy személyes kapcsolatba lépünk követőinkkel, leendő ügyfeleinkkel.
Hogyan légy jelen, tűnj ki az online térben pénzügyi tanácsadóként? Hogyan érd el a közösségi média platformok erejével azt, hogy téged keressenek?
Először is legyél jelen! Posztolj rendszeresen! Építsd az online jelenléted, ezáltal növekedni fog a követő táborod! A rendszeres posztok mellett, légy jelen fizetett hirdetésekkel is! Az organikus posztok főként a meglévő követőidnek szólnak, fizetett hirdetéssel pedig újakat szerezhetsz. Egyik sem működik a másik nélkül.
De mégis mit posztoljunk, ha nincs igazán ötletünk?
Mutatunk néhány konkrét példát, hogy lásd nem csak beszélünk róla, hanem csináljuk is!