Garantáltan megállítja a követőidet a görgetésben!
Úgy érzed, hogy többet kellene posztolnod közösségi oldaladon?
Igazad van. Hiába is tagadjuk, a közösségi megjelenés életünk részévé vált. Vállalkozásunk, márkánk online marketing stratégia kialakításakor, nem vehetjük ezt a tényt figyelmen kívül. A közösségi média a legnagyszerűbb módja annak, hogy személyes kapcsolatba lépj követőiddel.
Hogyan légy jelen, tűnj ki az online térben és különböztesd magad a többiektől ingatlanosként? Hogyan érd el a közösségi média platformok erejével azt, hogy téged keressenek meg az ingatlan tulajdonosok?
Először is legyél jelen! Posztolj rendszeresen! Építsd az online jelenléted, ezáltal növekedni fog a követő táborod! A rendszeres posztok mellett, légy jelen fizetett hirdetésekkel is! Az organikus posztok főként a meglévő követőidnek szólnak, fizetett hirdetéssel pedig újakat szerezhetsz. Egyik sem működik a másik nélkül.
Milyen egy jó ingatlanos poszt?
- Inspirál, szórakoztat, hiteles, bizalmat ébreszt, reakciót vált ki, lenyűgözi az ingatlantulajdonost, ezzel eléri, hogy előbb vagy utóbb ő keressen meg és adjon megbízást.
- Rendszeres. Folyamatos online jelenlétre, napi bejegyzésekre van szükség ahhoz, hogy fenntartsd a meglévő követők figyelmét és újakat szerezz.
- Friss ötletekkel egyedi célpiacot céloz meg, kihasználja a helyi közösségek erejét, hogy új ügyfeleket, megbízásokat vonzzon be.
Mutatunk néhány konkrét példát, hogy lásd nem csak beszélünk róla, hanem csináljuk is!
1. Mutasd be, éppen milyen új ingatlanokkal bővült a kínálatod!
2. Érvelj! Miért MOST van a legjobb pillanat arra, hogy ingatlant vásároljanak a követőid?
3. Tegyél fel egy kérdést, ami az ingatlanpiachoz, vagy a vállalkozásodhoz kapcsolódik!
4. Posztolj egy pozitív visszajelzést ügyfeledtől! Ha van egy jó sztorid hozzá, írd le és oszd meg!
5. Tegyél fel egy rövid kérdést, amire kíváncsi vagy!
6. Írj a célközönséged vágyairól, álmairól! Mondd el, hogyan tudsz ebben nekik segíteni!
7. Írj egy ütős és hasznos tanítást a vevőid leggyakoribb problémájára.
8. Írj egy posztot arról, hogy pontosan milyen problémákkal küszködnek a vevőid! Hadd ismerjen magára!
9. Készítess egy infografikát, érdekes adatokkal.
10. Írd le, hogy mit érhetnek el az érdeklődőid, ha úgy döntenek veled szerződnek!
11. Írj kevesek által ismert szakmai tippeket, trükköket!
12. Posztolj az iparágadban mindenki számára érthető viccet!
13. Posztolj egy mémet, humoros képet, amit a te iparágadra szabtál!
14. Tedd ki a kedvenc ingatlanos idézeted egy hozzáillő képpel!
15. Írj egy számodra fontos értékről, amit elengedhetetlennek tartasz az életedben és az iparágadban!
16. Készíts “gyors tipp” jellegű posztot, amiben egy rövid, de annál frappánsabb megoldást adsz egy egyszerű probléma megoldására!
17. írj egy gyakori hibák jellegű posztot, melyben felsorolod a szakmád kapcsán, a követőid által elkövetett leggyakoribb baklövéseket!
18. Használd ki az ünnepnapokat, posztolj, érd el követőidet, hiszen mindenki a Facebookon lóg!
19. Ossz meg egy híres idézetet az ingatlanszakmában elismert személytől!
20. Várva várt hétvégék! Örülj együtt követőiddel!
Végezetül 4 utolsó poszt ötlet. Tedd személyessé néhány “behind the screen” jellegű poszttal és “up to date” hírekkel!
+ 21. Mutasd be a csapatodat, vagy egy munkatársadat!
+22. Mutasd meg, hogyan zajlik nálad/nálatok a munka!
+23. Írj egy friss hírről, amiről mindenkinek tudni kell!
+24. Ha vezetsz blogot, minden héten posztolj ki egyet az oldaladra!
Tetszettek az ötletek? Hasznos tippeket kaptál?