11 közösségi média poszt fodrászoknak, ami garantáltan működik

11 közösségi média poszt fodrászoknak, ami garantáltan működik

11 posztfodrász ötlet, ami felpörgeti a social media oldalaidat

Ha fodrászként jelen vagy a Facebookon vagy az Instagramon, biztosan tapasztaltad már: nem minden poszt hozza a várt reakciót. Van, amelyikre alig jön egy lájk, míg más bejegyzések „felrobbantják” az oldaladat. Mi lehet a különbség?
Ebben a blogban 11 konkrét poszttípust mutatok, amik biztosan felkeltik a vendégeid figyelmét, és segítenek építeni a márkádat.

1. Hogyan lehet megelőzni a szőke haj sárgulását?

Az edukáló posztok mindig nyerők. Ez a kérdés nemcsak gyakori, de minden szőkített hajú vendég aktuális problémája lehet. Ha röviden, közérthetően elmagyarázod, mi okozza a sárgulást, és mit tehet ellene otthon a vendég, máris szakértőként fog rád tekinteni.

2. Mit gondolsz az ősz hajszínről fiatalokon?

Véleményt kérő, bevonó poszt – ezek a legjobb reakciógenerálók. Egy ilyen kérdés megosztja az embereket, ezért rengeteg komment, sztorizás, megosztás jöhet. A követőid szeretik elmondani a véleményüket, használd ki!

3. „Az élet szebb, amikor találkozol a megfelelő fodrásszal.”

Inspiráló idézet, amely nemcsak szép, de személyes hangvételű is. Vendégek, akik megtalálták a számukra ideális fodrászt, azonnal azonosulni fognak vele. Akik pedig még nem – lehet, hogy épp rád találnak!

4. „A hajad sokat elárul rólad – győződj meg róla, hogy a megfelelő történetet meséli el.”

Ez az idézet tökéletesen kifejezi, hogy a haj nemcsak frizura, hanem önkifejezés is. Arra ösztönöz, hogy a vendég tudatosabban válasszon, és forduljon szakértőhöz – hozzád.

5. „A fodrász egy olyan személy, aki több szívet érint meg, mint hajszálat.”

Szívhez szóló, emberi poszt, amely erősíti a kötődést és a hivatásod értékét mutatja meg. Remek választás ünnepi alkalmakra vagy évfordulóra is.

6. Hajhosszabbítás – A látvány magáért beszél!

Előtte–utána poszt, az egyik legerősebb vizuális tartalom. A hajhosszabbítás különösen látványos, így azonnal megállítja a görgetést. Mutasd be a változást, és írd le röviden a történetet is!

7. Egy frizura, ami új életet ad!

Szintén előtte–utána típus, de most a frizuraváltásra helyezi a hangsúlyt. Inspiráló, önbizalom-erősítő poszt, amivel sokan tudnak azonosulni. Használd történetmesélésre is!

8. Csak száraz hajat formázz!

Tudtad, hogy sokan még mindig hajvasalót használnak félig nedves hajon? Ezzel a poszttal hasznos tanácsot adsz, és megóvod a vendégeid haját – közben pedig megerősíted szakértői státuszod.

9. Változtasd a hajgumi helyét!

Egyszerű hétköznapi tipp, mégis sokan nem gondolnak rá. Ha gyakran kötik össze ugyanott a hajukat, az bizony hajtöredezéshez vezethet. Ezzel a poszttal törődést és figyelmet közvetítesz.

10. Kríziskezelés – Nem úgy sikerült frizurád, ahogy azt szeretted volna?

Empatikus és bizalomépítő poszt. Nem minden vendég jön hozzád elsőre – néha máshol csalódik, és megoldást keres. Ezzel az üzenettel nyitottságot, profizmust és segítőkészséget közvetítesz.

11. Akciós ajánlat – kupon új vendégeknek

Az értékesítési típusú posztoknak is helyük van – főleg, ha vizuálisan is jól tálalod. A kuponos ajánlat jól működik Facebookon, hirdetésben vagy QR-kódos nyomtatott formában is. Ne felejtsd el megadni az érvényességi időt és hogyan váltható be!

Tölts le most INGYEN 11 gyönyörű, kifejezetten fodrászoknak készített posztokat, amit bármikor megoszthatsz a közösségi oldaladon!

KATTINTS IDE A LETÖLTÉSHEZ!

A sablonokat ingyenes Canva-fiókban szerkesztheted, így könnyedén testre szabhatod őket a saját színeiddel, logóddal, stílusoddal.

Melyik poszt mire jó? – Gyors áttekintés

Poszt típusa Miért működik? Mire jó?
Kérdés poszt (pl. szőke haj, ősz haj) Bevonja a közönséget, kommentet hoz Interakció, algoritmus pörgetés
Idézetek (fodrászról, hajról) Érzelmi kapcsolódást hoz létre Márkaépítés, követőmegtartás
Előtte–utána poszt Látványos, meggyőző tartalom Hitelesség, vendégszerzés
Tudást adó tipp Szakértőként pozicionál Bizalomépítés
Hajápolási tanács Hasznos és figyelemfelkeltő Elköteleződés, törődés kommunikálása
Kríziskezelő poszt Empatikus, emberi oldalad mutatja Bizalomépítés, vendégnyitás
Promóciós poszt Egyértelmű ajánlat, akcióra ösztönöz Foglalás, új vendégek szerzése

 

Vissza a blogba